Tråk

Förr kunde alla vara med en men sen man skaffa pojkvän så kan man inte de längre utråkad av alla jävla människor som dissar en för att man har pojkvän. Har fan inte gjort ett skit mot er och det var fan ni som lämnade mig trött trött trött på alla. Alla e på fest och ränner runt men ingen frågar mig nått. VF???

Men ska sluta att höra av mig ska fan inte göra ett skit svara på sms eller nått inget så ska ni fan få. Det är fan inte vänner!!




Har varit hos mamma hela dagen. Nu sitter jag här framför datan. Jens sitter väl vid datan och segar. Han lämnade ju mig i soffan. Får väl se vad som händer ikväll skulle vilja göra nått med nån men alla verkar ju så jävla upptagna.





FESTA SKULLE VARA KUL ELLER BARA GÅ UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0