MÅNGA MÅNADER SEN

Många månader sen jag var inne men jag har liksom tappat allt det har varit jätte jobbigt vet inte längre vad jag ska göra har två helt underbara killar älskar dem bägge två men vem passar jag bäst tillsammans med. Vet inte vad jag ska göra är ju tillsammans med en och den andra vill att jag ska bli tillsammans med han. Visst den ena har ändrat sig sjukt mycket gett upp allt för mig nu men o andra sidan så lever jag ett bättre liv nu. flyttat från det jag tyckte var jobbigt. Jag vill inte lämna detta och ta tillbaka det jobbiga men VAD ska jag göra. Vill inget hellre än att jag ska vara lycklig. Vet inte ens om jag har stavat rätt i detta inlägg skiter i det fult. Skrev i alla fall av mig.

Du är så långt borta men ändå så nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0