Fredrik Boström

ÅÅ snart händer det snart sker det snart e allt slut. Orkar inte med trycket längre orkar inte med allt bråk orkar inte med att se dig lida. Snart e tiden förbi mellan oss snart klara vi inte av varandra längre. Även om vår helg stot ut med att vi snaka och bråka har jag insett att jag ej kommer klara av mer skit snaka från nån. ingen alls kommer gå under då. Därför att jag mitt pick och pack och drar här ifrån ingen mer kommer kunna bestämma över mig ingen mer kommer vilja se mig kommer göra allt för att jag ska förstöra men ingen kommer lyckas för jag e pass så stark att jag klarar mig bättre själv än med massa människor som tycker jag gör så mycket jävla fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0